01.05.2017 u 19:58

SENZACIONALNO OTKRIĆE: Uskoro će se rak lečiti SPERMATOZOIDIMA!

Naučnik i profesor Oliver G. Schmidt (45) s instituta u nemačkom Leibnizu najavio je mogućnost lečenja mnogih vrsta raka – spermatozoidima. On istražuje da li bi se spermatozoidi sa lekovima, odnosno hemoterapijom, mogli direktno usmeriti prema stanicama raka.

Kako navode mediji, sperozoidi bi trebalo da leče rak grlića maternice, jajnika i jajovoda.

Naučnici su pokazali kako se spermatozoid unutar cevi može voziti do cilja, uz pomoć magnetne kontrole. Rad je objavljen prošlog meseca, a prof.dr. Schmidt smatra da spermatozoid unutar cevi može pokretni zdrave ćelije.

– Naša studija koju smo napravili u laboratorijskim uslovima s spermom goveda pokazala je rezultate – kaže Schmidt za Bild.

Svaki spermatozoid bi trebao dobiti "izolaciju" koja bi se isprintala 3D printerom.

Transporter sperme ima sloj železa i titana, a lek bi se magnetskim poljem vodio tačno na tumorne stanice.

Izvor: avaz.ba